17 iunie 2010

VIATA DE FAMILIE


Ma gandeam akuma recent la ce inseamna cu adevarat viata de familie...o familie fericita....Cu totii visam sa infiintam o familie ,sa avem copii,dar cu adevarat nimeni nu face nimic pt a fi cu adevarat fericiti cu totii.Din pacate cei ce sufera mai mult sunt copii.Si akum simt sentimentul pe care l-am simtit atunci cand parintii mei au divortatat...dar mai dureros a fost atunci cand trebuia sa asist la scenele lor de casnicie.Uneori poate k divortul este cea mai buna cale,alteori nu!Iubesc tot ce inseamna familie,visez la clipa in care imi voi lua in brate prima oara copilul,insa am doar 20 de ani,cum as putea fi pregatita pt asa cv???Si totusi astept sa vina clipa cand sa vin akasa de la servici pt a-mi vedea sotul si copilul,monotonia vietii...dar eu o iubesc.Motivul ar fi poate k nu am avut parte de asa cv...poate,dar e cel mai placut moment al vietii,atunci te simti implinit cu adevarat.Dar voi putea face fata?Viata e mult prea dura ca sa nu ma faca sa gresesc si atunci...uneori stiu ca vreau cu adevarat sa fac cv si totusi o dau in bara,d c oare?Vreau sa gasesc un motiv pt care sa traiesc cu adevarat si un scop in viata...viata de familie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu