17 iunie 2010

moment de slabiciune...

mda...uite k e un moment de slabiciune...Deobicei in asemenea momente filozofez mai mult,dar akum nu asta am sa fac,am sa ii sp tuturor c imi sunt alaturi (si stiu ei cine sunt),k ii iubesc foarte mult indiferent de reactiile mele,chiar dak de multe ori nu stiu sa arat asta.Fara voi viata mea nu ar mai fi la fel,va multumesc k imi aduceti zambetul p buze...Si dak mi s-ar pune intrebarea "Ce ai lua cu tn pe o insula pustie?" raspunsul meu ar fi "Pe voi...voi ce imi faceti viata frumoasa si in acelasi timp grea,voi ce imi dati batai de cap zilnic si tot pe voi ca ma impacati si ma iubiti..."Sunteti putine persoane e adevarat,nu sunt multi c imi sunt alaturi,nu ar avea rost sa postez poze pt k oricum ei se vor regasi printre acele persoane.Si da.........nu imi imaginez viata fara voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu