20 iunie 2010

neinspiratie...

Seara inainte d a adormi,m-am gandit la un subiect despre kare as putea scrie azi,mi-au strabatut mintea fel si fel d ganduri,dar parka azi mi-am pierdut ideile:D De vina ar fi poate starea asta ciudata c a dat brusc buzna peste mn...recunosc k sunt foarte plictisita...Incerc sa schimb cv,sa dispara toata monotonia,dar nu pot,parca imi si convine,parca imi place...si imi vine in gand un individ c recent si-a dat avant d la etajul 6...deodata devin fericita,recunoscatoare k nu am motive atat d serioase sa imi doresc sfarsitul.Ma gandesc la cei c au atatea probleme si nu gasesc o solutie,in astfel d momente niciunul dintre noi nu ar fi in stare sa vada lumina din kapatul tunelului...si tot akolo ajungem k a trai singur,fara pers dragi langa noi,nu ar fi posibila...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu