20 mai 2010

Revolta in clasa unui liceu...

Revolta...
Mai exact in clasa mea din liceu,nu cred k ar avea rost sa specific exact liceul,e de ajuns sa spun numele cladirii:JUNGLA(stiu cei ce sunt din zona).Deci fara sa intru in subiect s-ar putea interpreta multe dupa denumire,insa nu e chiar atat de tragic.
  Povestea consta in "nerusinarea" unor elevi de a se revolta in fata unui profesor.Multi mi-ar spune k a te lua in gura cu un cadru didactic nu e specific unui elev silitor,cu cei sapte ani de akasa...stiu asa e.Problema se pune in felul urmator:la o anumita ora intra profa' si ne da o lucrare,obisnuita fiind cu felul ei de a se interesa de scoala(intelegeti voi),deschid caietul si incep sa copiez...si vine profa si imi ia lucrarea(specific k eu am fost cea revoltata).Am ramas un pic socata k mi-o anulat-o dandu-mi replica "Bucura-te k nu ti-am dat 2.Si fa bine si rescrie lucrarea".Vazand k toata clasa copiaza pe rupte am spus k daca crede k merit sa-mi deie 2(putin mai vulgar d atat,recunosc) dar eu numai scriu nimic k nu eram singura care copia din clasa,dar tac k nu imi parasc colegii,greseala mea.Si spus a fost...nu am mai scris,la sfarsitul orei ma ia si ma sculta...teapa,k am stiut.Si vezi si sa nu crezi k merg azi la diriga si ma ia la rost si imi tine o morala buna:)) : "Chiar dak ai 20 de ani si colegii tai doar 18,(e o diferenta de 2 ani deoarece am renuntat la scoala,din motive care nu conteaza si dupa aceia m-am reinscris)nu iti permiti sa vorbesti asa cu un profesor!".Am spus in gandul meu k asta mi-a mai lipsit...era prima data cand am asemenea probleme cu un profesor.Si mai nedrept era ca nu meritam ceea ce s-a intamplat.Sincer mi-e sila de profesorii care vin la clasa si nu-si dau interesul si mai au si pretentii...ce sa te mai astepti de la un elev?Cum sa-si deie interesul dak nu are un exemplu?Si mai vreti ca tineretul din ziua de azi sa fie altfel?Halal tara de rahat mai e si asta!!!Ne ducem de rapa cu totii...

2 comentarii:

  1. Off topic: am dat de blogul tau mai inainte, si cred ca recunosc "jungla" :)) Esti la lic nr.2 din Sighet, asa-i ? :D
    On topic: cu referire la liceu, eu l-am facut la Dragos, deci nush cum e treaba pe acolo la tine, dar peste tot sunt profesori care nu-si dau interesul...dar intr-un fel nu-i invinovatesc pt ca si sistemul, invatamantul romanesc e varza. Tot ce poti sa faci e macar tu sa fi altfel ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu pot schimba nimic atat timp cat nu am un sprijin...ms de comm.

    RăspundețiȘtergere