18 mai 2010

Cainele comunitar

Am avut ocazia sa vad cum unora pur si simplu nu le mai pasa de soarta acestor animale...Stau intr-un oras cu o suprafata relativ mica mai exact in Sighetu Marmatiei...unde cica recent a avut loc deschiderea unui centru pentru cainii comunitari...Dar ma intreb unde o avea sediul?"Intre blocurile cartierelor"...mi-ar raspunde multi,deoarece unde te uiti dai de privelistea a haitelor de maidanezi care stau si asteapta sa vina unul care o fi avand un suflet mai bun sa le arunce o bucata de paine...Oameni buni...unde va este sufletul?Unde va este acea omenie?Am impresia k am ajuns sa traim intr-o lume fara suflet...mi-e rusine ca m-am nascut cu voi (UNII) in aceasi timp...Hai sa incercam sa fim mai buni cu totii si sa le intindem un ajutor celor ce vagabonzesc pe strazile cartierelor noastre,in acest mod le facem un bine atat lor cat si noua,protenjandu-ne de un eventual atac al lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu